Przeglądasz starą wersję tego wpisu z dnia 2020-07-07 @ 12:03:30. Zobacz różnice pomiędzy tą wersją a aktualną wersją.
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej www.sm.odolanow.pl . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00
Warunki badania przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie
Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:
Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:
I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:
II. Poczucia rytmu:
III. pamięci muzycznej:
IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchania wstępnego
2020-07-07 @ 12:03:30 | Obecna wersja | ||
---|---|---|---|
Zawartość | |||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Skasowano: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie | Dodano: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl" >www.sm.odolanow.pl</a> . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie </p> | Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Bez zmian: <ul><li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,< /li><li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li></ul> | Bez zmian: <ul><li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,< /li><li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li></ul> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Bez zmian: <ul><li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li></ul> | Bez zmian: <ul><li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li></ul> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Bez zmian: <ul><li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych< /li><li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li></ul> | Bez zmian: <ul><li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych< /li><li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li></ul> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchania wstępnego</p> | Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchania wstępnego</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> |