Państwowa Szkoła Muzyczna w Odolanowie
WERSJA DLA NIEDOWIDZĄCYCH


Warunki i termin przeprowadzania badania przydatności do PSM I st. w Odolanowie



Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2022r. odbędzie się dnia 26 maja 2022r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie.

Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:

Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych  kandydata w zakresie:

I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:

  • zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata
  • porównanie wysokości dwóch dźwięków,
  • wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,
  • rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu

II. Poczucia rytmu:

  • powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/

III. pamięci muzycznej:

  • powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych
  • rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez

IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych

________________________________________________________________________________________________________________

Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2021r. odbędzie się dnia 20 czerwca 2021r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Jednocześnie szkoła informuje, że ze względu na COVID ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.

Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:

Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych  kandydata w zakresie:

I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:

  • zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata
  • porównanie wysokości dwóch dźwięków,
  • wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,
  • rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu

II. Poczucia rytmu:

  • powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/

III. pamięci muzycznej:

  • powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych
  • rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez

IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie  ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej www.sm.odolanow.pl  . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00

Warunki badania przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie

Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:

Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych  kandydata w zakresie:

  • zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata
  • porównanie wysokości dwóch dźwięków,
  • wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,
  • rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu

II. Poczucia rytmu:

  • powtarzanie krótkich struktur rytmicznych

III. pamięci muzycznej:

  • powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych
  • rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez

IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie

10.06.2020

Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie odbędzie się dnia 19 czerwca 2020r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Warunki badania przydatności pozostają niezmienione. Jednocześnie szkoła informuje, że ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.

Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:

Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych  kandydata w zakresie:

I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:

  • zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata
  • porównanie wysokości dwóch dźwięków,
  • wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,
  • rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu

II. Poczucia rytmu:

  • powtarzanie krótkich struktur rytmicznych

III. pamięci muzycznej:

  • powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych
  • rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez

IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych

_____________________________________________________________________________________

Informacja o warunkach przeprowadzenia badania przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie

02.03.2020

Wstępne przesłuchania do PSM I st. W Odolanowie odbędą się dnia 21 maja (czwartek) br.

Wnioski o przyjęcie  do PSM I st. W Odolanowie dostępne są w sekretariacie szkoły lub stronie Internetowej www.sm.odolanow.pl

Do wniosku kandydat dołącza opinie lekarza podstawowej opieki o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej

Wniosek wraz z opinią lekarza podstawowej opieki należy dostarczyć do sekretariatu szkoły najpóźniej do dnia 20 maja br.

Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:

Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych  kandydata w zakresie:

I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:

  • zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata
  • porównanie wysokości dwóch dźwięków,
  • wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,
  • rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu

II. Poczucia rytmu:

  • powtarzanie krótkich struktur rytmicznych

III. pamięci muzycznej:

  • powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych
  • rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez

IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych


Data wytworzenia: 18-04-2019 o 08:49.
Data ostatniej aktualizacji: 25-04-2024 o 08:49.
Ostatnio modyfikował: Janusz Lizurej Lizurej.
Dokument utworzył: Janusz Lizurej Lizurej.
Odsłon: 5208.
Historia zmian wpisu:
Lista zmian:
2022-04-26 @ 17:02:07Obecna wersja
Zawartość
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2024r. odbędzie się dnia 23 maja 2024r. - czwartek - według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Kwestionariusze należy dostarczyć do szkoły do dnia 23 maja - środa.</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień i predyspozycji muzycznych  kandydata w zakresie:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>IV predyspozycji do nauki gry - aprat gry</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2023r. odbędzie się dnia 25 maja 2023r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Kwestionariusze należy dostarczyć do szkoły do dnia 24 maja.</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ __________________</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie &nbsp;ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2022/2023 w klasie trąbki i skrzypiec. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 30 sierpnia 2022 r. w sekretariacie szkoły do godziny 16.00 lub przesłać na adres poczty elektronicznej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl/ ">www.sm.odolanow.pl</a> &nbsp;. Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 13.00</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Warunki badania
 Dodano: przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły
 Dodano: Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Warunki badania
 Dodano: przydatności do szkoły muzycznej:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>Badanie przydatności do
 Dodano: szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych
 Dodano: &nbsp;kandydata w zakresie:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej
 Dodano: fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w
 Dodano: trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we
 Dodano: współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur
 Dodano: rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur
 Dodano: melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub
 Dodano: bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
 Dodano: <!-- /wp:list -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>
 Dodano: IV
 Dodano: predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie
 Dodano: </p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ ____________________</p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
 Dodano: <!-- wp:paragraph -->
 Dodano: <p></p>
 Dodano: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2022r. odbędzie się dnia 26 maja 2022r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. </p>Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2022r. odbędzie się dnia 26 maja 2022r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. </p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,< /li><li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li></ul> Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych< /li><li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p>Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________</p>Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2021r. odbędzie się dnia 20 czerwca 2021r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Jednocześnie szkoła informuje, że ze względu na COVID ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.</p>Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2021r. odbędzie się dnia 20 czerwca 2021r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Jednocześnie szkoła informuje, że ze względu na COVID ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,< /li><li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li></ul> Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych< /li><li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p>Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p></p>Bez zmian: <p></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _______________</p>Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _______________</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie &nbsp;ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl/ ">www.sm.odolanow.pl</a> &nbsp;. Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00</p>Bez zmian: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie &nbsp;ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl/ ">www.sm.odolanow.pl</a> &nbsp;. Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Warunki badaniaBez zmian: <p>Warunki badania
Bez zmian: przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej SzkołyBez zmian: przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły
Bez zmian: Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p>Bez zmian: Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Warunki badaniaBez zmian: <p>Warunki badania
Bez zmian: przydatności do szkoły muzycznej:</p>Bez zmian: przydatności do szkoły muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności doBez zmian: <p>Badanie przydatności do
Bez zmian: szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznychBez zmian: szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych
Bez zmian: &nbsp;kandydata w zakresie:</p>Bez zmian: &nbsp;kandydata w zakresie:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej
Skasowano: fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w 
 Dodano: fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w
 Dodano: trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
Skasowano: trójdźwięku,< /li><li>rozpoznawanie liczby dźwięków we Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we
Skasowano: współbrzmieniu</li></ul> Dodano: współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie krótkich struktur Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur
Skasowano: rytmicznych</li></ul> Dodano: rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie głosem struktur Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur
 Dodano: melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
Skasowano: melodyczno-rytmicznych< /li><li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub
Skasowano: bez</li></ul> Dodano: bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Bez zmian: <p>
Bez zmian: IVBez zmian: IV
Bez zmian: predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie Bez zmian: predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie
Bez zmian: </p>Bez zmian: </p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>10.06.2020</p>Bez zmian: <p>10.06.2020</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie odbędzie się dnia 19 czerwca 2020r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Warunki badania przydatności pozostają niezmienione. Jednocześnie szkoła informuje, że ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum. </p>Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie odbędzie się dnia 19 czerwca 2020r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Warunki badania przydatności pozostają niezmienione. Jednocześnie szkoła informuje, że ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum. </p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,< /li><li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li></ul> Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych< /li><li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p>Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p></p>Bez zmian: <p></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p></p>Bez zmian: <p></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________</p>Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Informacja o warunkach przeprowadzenia badania przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p>Bez zmian: <p>Informacja o warunkach przeprowadzenia badania przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>02.03.2020 </p>Bez zmian: <p>02.03.2020 </p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Wstępne przesłuchania do PSM I st. W Odolanowie odbędą się dnia 21 maja (czwartek) br.</p>Bez zmian: <p>Wstępne przesłuchania do PSM I st. W Odolanowie odbędą się dnia 21 maja (czwartek) br.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Wnioski o przyjęcie &nbsp;do PSM I st. W Odolanowie dostępne są w sekretariacie szkoły lub stronie Internetowej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl" >www.sm.odolanow.pl</a></p>Bez zmian: <p>Wnioski o przyjęcie &nbsp;do PSM I st. W Odolanowie dostępne są w sekretariacie szkoły lub stronie Internetowej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl" >www.sm.odolanow.pl</a></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Do wniosku kandydat dołącza opinie lekarza podstawowej opieki o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej </p>Bez zmian: <p>Do wniosku kandydat dołącza opinie lekarza podstawowej opieki o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej </p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Wniosek wraz z opinią lekarza podstawowej opieki należy dostarczyć do sekretariatu szkoły najpóźniej do dnia 20 maja br.</p>Bez zmian: <p>Wniosek wraz z opinią lekarza podstawowej opieki należy dostarczyć do sekretariatu szkoły najpóźniej do dnia 20 maja br.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakterBez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter
Bez zmian: indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>Bez zmian: indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych &nbsp;kandydata w zakresie:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,< /li><li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li></ul> Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list -->Bez zmian: <!-- wp:list -->
 Dodano: <ul><!-- wp:list-item -->
Skasowano: <ul><li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych< /li><li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li></ul> Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item -->
 Dodano: <!-- wp:list-item -->
 Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li>
 Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonymBez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym
Bez zmian: instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych </p>Bez zmian: instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych </p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->

Państwowa Szkoła Muzyczka w Odolanowie