Przeglądasz starą wersję tego wpisu z dnia 2022-08-26 @ 13:58:49. Zobacz różnice pomiędzy tą wersją a aktualną wersją.
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2022/2023 w klasie trąbki i skrzypiec. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 30 sierpnia 2022 r. w sekretariacie szkoły do godziny 16.00 lub przesłać na adres poczty elektronicznej www.sm.odolanow.pl . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 13.00
Warunki badania przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie
Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:
Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:
II. Poczucia rytmu:
III. pamięci muzycznej:
IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie
_________________________________________________________________________________________________________
Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2022r. odbędzie się dnia 26 maja 2022r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie.
Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:
Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:
I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:
II. Poczucia rytmu:
III. pamięci muzycznej:
IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych
________________________________________________________________________________________________________________
Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2021r. odbędzie się dnia 20 czerwca 2021r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Jednocześnie szkoła informuje, że ze względu na COVID ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.
Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:
Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:
I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:
II. Poczucia rytmu:
III. pamięci muzycznej:
IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej www.sm.odolanow.pl . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00
Warunki badania przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie
Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:
Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:
II. Poczucia rytmu:
III. pamięci muzycznej:
IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie
10.06.2020
Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie odbędzie się dnia 19 czerwca 2020r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Warunki badania przydatności pozostają niezmienione. Jednocześnie szkoła informuje, że ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.
Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:
Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:
I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:
II. Poczucia rytmu:
III. pamięci muzycznej:
IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych
_____________________________________________________________________________________
Informacja o warunkach przeprowadzenia badania przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie
02.03.2020
Wstępne przesłuchania do PSM I st. W Odolanowie odbędą się dnia 21 maja (czwartek) br.
Wnioski o przyjęcie do PSM I st. W Odolanowie dostępne są w sekretariacie szkoły lub stronie Internetowej www.sm.odolanow.pl
Do wniosku kandydat dołącza opinie lekarza podstawowej opieki o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej
Wniosek wraz z opinią lekarza podstawowej opieki należy dostarczyć do sekretariatu szkoły najpóźniej do dnia 20 maja br.
Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:
Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:
I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:
II. Poczucia rytmu:
III. pamięci muzycznej:
IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych
2022-08-26 @ 13:58:49 | Obecna wersja | ||
---|---|---|---|
Zawartość | |||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2024r. odbędzie się dnia 23 maja 2024r. - czwartek - według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Kwestionariusze należy dostarczyć do szkoły do dnia 23 maja - środa.</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień i predyspozycji muzycznych kandydata w zakresie:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:list --> | |||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Dodano: <!-- /wp:list --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:list --> | |||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Dodano: <!-- /wp:list --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:list --> | |||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Dodano: <!-- /wp:list --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>IV predyspozycji do nauki gry - aprat gry</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2023r. odbędzie się dnia 25 maja 2023r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Kwestionariusze należy dostarczyć do szkoły do dnia 24 maja.</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:list --> | |||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Dodano: <!-- /wp:list --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:list --> | |||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Dodano: <!-- /wp:list --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:list --> | |||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Dodano: <!-- /wp:list --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p></p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Dodano: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ __________________</p> | |||
Dodano: <!-- /wp:paragraph --> | |||
Dodano: <!-- wp:paragraph --> | |||
Skasowano: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie | Dodano: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2022/2023 w klasie trąbki i skrzypiec. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 30 sierpnia 2022 r. w sekretariacie szkoły do godziny 16.00 lub przesłać na adres poczty elektronicznej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl/ ">www.sm.odolanow.pl</a> . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 13.00</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania | Bez zmian: <p>Warunki badania | ||
Bez zmian: przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły | Bez zmian: przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły | ||
Bez zmian: Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p> | Bez zmian: Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania | Bez zmian: <p>Warunki badania | ||
Bez zmian: przydatności do szkoły muzycznej:</p> | Bez zmian: przydatności do szkoły muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do | ||
Bez zmian: szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych | Bez zmian: szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych | ||
Bez zmian: kandydata w zakresie:</p> | Bez zmian: kandydata w zakresie:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej | ||
Skasowano: fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w | |||
Dodano: fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w | |||
Dodano: trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we | ||
Skasowano: współbrzmieniu</li | Dodano: współbrzmieniu</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur | ||
Skasowano: rytmicznych</li | Dodano: rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur | ||
Dodano: melodyczno-rytmicznych</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub | ||
Skasowano: bez</li | Dodano: bez</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p> | Bez zmian: <p> | ||
Bez zmian: IV | Bez zmian: IV | ||
Bez zmian: predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie | Bez zmian: predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie | ||
Bez zmian: </p> | Bez zmian: </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p></p> | Bez zmian: <p></p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ ____________________</p> | Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ ____________________</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p></p> | Bez zmian: <p></p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2022r. odbędzie się dnia 26 maja 2022r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. </p> | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2022r. odbędzie się dnia 26 maja 2022r. według ścisłego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p> | Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________</p> | Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ______________</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2021r. odbędzie się dnia 20 czerwca 2021r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Jednocześnie szkoła informuje, że ze względu na COVID ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.</p> | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie w roku kalendarzowym 2021r. odbędzie się dnia 20 czerwca 2021r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Jednocześnie szkoła informuje, że ze względu na COVID ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum.</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w zagranym na fortepianie trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków w zagranym współbrzmieniu</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych /powtarzanie rytmu/</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p> | Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako luźna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p></p> | Bez zmian: <p></p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _______________</p> | Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________ _______________</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl/ ">www.sm.odolanow.pl</a> . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00</p> | Bez zmian: <p>Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Odolanowie ogłasza nabór uzupełniający na rok szkolny 2020/2021 w klasie saksofonu i trąbki. Wniosek o przyjęcie do szkoły należy złożyć do dnia 28 sierpnia 2020 r. w sekretariacie szkoły lub przesłać na adres poczty elektronicznej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl/ ">www.sm.odolanow.pl</a> . Przesłuchania w trybie uzupełniającym odbędą się dnia 31 sierpnia o godzinie 9.00</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania | Bez zmian: <p>Warunki badania | ||
Bez zmian: przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły | Bez zmian: przydatności kandydata w ramach naboru uzupełniającego do Państwowej Szkoły | ||
Bez zmian: Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p> | Bez zmian: Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania | Bez zmian: <p>Warunki badania | ||
Bez zmian: przydatności do szkoły muzycznej:</p> | Bez zmian: przydatności do szkoły muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do | ||
Bez zmian: szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych | Bez zmian: szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych | ||
Bez zmian: kandydata w zakresie:</p> | Bez zmian: kandydata w zakresie:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej | ||
Skasowano: fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,< /li><li>wskazanie zmienionego dźwięku w | |||
Dodano: fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w | |||
Dodano: trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we | ||
Skasowano: współbrzmieniu</li | Dodano: współbrzmieniu</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur | ||
Skasowano: rytmicznych</li | Dodano: rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur | ||
Dodano: melodyczno-rytmicznych</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub | ||
Skasowano: bez</li | Dodano: bez</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p> | Bez zmian: <p> | ||
Bez zmian: IV | Bez zmian: IV | ||
Bez zmian: predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie | Bez zmian: predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie | ||
Bez zmian: </p> | Bez zmian: </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>10.06.2020</p> | Bez zmian: <p>10.06.2020</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie odbędzie się dnia 19 czerwca 2020r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Warunki badania przydatności pozostają niezmienione. Jednocześnie szkoła informuje, że ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum. </p> | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie odbędzie się dnia 19 czerwca 2020r. według ścisłego godzinnego harmonogramu przekazanego kandydatom ubiegającym się o przyjęcie do PSM I st. w Odolanowie. Warunki badania przydatności pozostają niezmienione. Jednocześnie szkoła informuje, że ogranicza zakresu i czasu trwania badania przydatności kandydatów do niezbędnego minimum. </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p> | Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p></p> | Bez zmian: <p></p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p></p> | Bez zmian: <p></p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________</p> | Bez zmian: <p>__________ _____________ ____________ _____________ ____________ _____________ ____________</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Informacja o warunkach przeprowadzenia badania przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p> | Bez zmian: <p>Informacja o warunkach przeprowadzenia badania przydatności do Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Odolanowie</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>02.03.2020 </p> | Bez zmian: <p>02.03.2020 </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Wstępne przesłuchania do PSM I st. W Odolanowie odbędą się dnia 21 maja (czwartek) br.</p> | Bez zmian: <p>Wstępne przesłuchania do PSM I st. W Odolanowie odbędą się dnia 21 maja (czwartek) br.</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Wnioski o przyjęcie do PSM I st. W Odolanowie dostępne są w sekretariacie szkoły lub stronie Internetowej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl" >www.sm.odolanow.pl</a></p> | Bez zmian: <p>Wnioski o przyjęcie do PSM I st. W Odolanowie dostępne są w sekretariacie szkoły lub stronie Internetowej <a href="http:// www.sm.odolanow.pl" >www.sm.odolanow.pl</a></p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Do wniosku kandydat dołącza opinie lekarza podstawowej opieki o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej </p> | Bez zmian: <p>Do wniosku kandydat dołącza opinie lekarza podstawowej opieki o braku przeciwwskazań do nauki w szkole muzycznej </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Wniosek wraz z opinią lekarza podstawowej opieki należy dostarczyć do sekretariatu szkoły najpóźniej do dnia 20 maja br.</p> | Bez zmian: <p>Wniosek wraz z opinią lekarza podstawowej opieki należy dostarczyć do sekretariatu szkoły najpóźniej do dnia 20 maja br.</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>Warunki badania przydatności do szkoły muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter | Bez zmian: <p>Badanie przydatności do szkoły muzycznej ma charakter | ||
Bez zmian: indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | Bez zmian: indywidualnego sprawdzenia uzdolnień muzycznych kandydata w zakresie:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | Bez zmian: <p>I. Słuchu wysokościowego i harmonicznego:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>zaśpiewanie dowolnej piosenki lub jej fragmentu przygotowanej przez kandydata</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>porównanie wysokości dwóch dźwięków,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>wskazanie zmienionego dźwięku w trójdźwięku,</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie liczby dźwięków we współbrzmieniu</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | Bez zmian: <p>II. Poczucia rytmu:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie krótkich struktur rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | Bez zmian: <p>III. pamięci muzycznej:</p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:list --> | Bez zmian: <!-- wp:list --> | ||
Dodano: <ul><!-- wp:list-item --> | |||
Skasowano: | Dodano: <li>powtarzanie głosem struktur melodyczno-rytmicznych</li> | ||
Dodano: <!-- /wp:list-item --> | |||
Dodano: <!-- wp:list-item --> | |||
Dodano: <li>rozpoznawanie melodii ze zmianami lub bez</li> | |||
Dodano: <!-- /wp:list-item --></ul> | |||
Bez zmian: <!-- /wp:list --> | Bez zmian: <!-- /wp:list --> | ||
Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- wp:paragraph --> | ||
Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym | Bez zmian: <p>IV predyspozycji do nauki gry na określonym | ||
Bez zmian: instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych </p> | Bez zmian: instrumencie jako lużna rozmowa podczas przesłuchań wstępnych </p> | ||
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> | Bez zmian: <!-- /wp:paragraph --> |